Jesteś tutaj: Klient indywidualny > Polityka Jakości

Polityka Jakości


Celem działania Novum S.A. jest pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań gospodarstw domowych w zakresie usług niezbędnych do ich funkcjonowania. Naszą misją jest:

 „Świadczenie wysokiej jakości usług po konkurencyjnej cenie przy zachowaniu najwyższych standardów w zakresie obsługi Klientów.”

 

Naszą ideą jest zasada ciągłego doskonalenia wszystkich czynników organizacji mających wpływ na ostateczną jakość oferowanych przez nas usług. Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością pozwoli uzyskać zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów a także wpłynie na rozwój i zdobycie mocnej pozycji na rynku.

W zakresie sprzedaży usług dokładamy wszelkich starań aby zapewnić:

  • Konkurencyjne ceny usług.
  • Przeprowadzenie profesjonalnego i rzetelnego procesu sprzedaży usług.

W zakresie świadczenia usług dążymy do zapewnienia:

  • Sprawnej aktywacji usług dla nowych Klientów.
  • Profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klientów.

Osiągnięcie powyższych celów realizujemy przez:

  • Oferowanie usług o wysokiej jakości ze szczególnych uwzględnieniem terminowości, dokładności, rzetelności oraz profesjonalizmu.
  • Stałe podnoszenia jakości świadczonych usług.
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów i monitorowanie ich zadowolenia.
  • Indywidualne podejście do każdego Klienta.
  • Zwiększanie skuteczności i efektywności procesów zapewniających doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Zaangażowanie wszystkich pracowników  Novum S.A. w zarządzanie jakością.

Zapewnienie realizacji i rozwoju procesów jakościowych jest najważniejszym zadaniem pracowników Novum S.A. Niniejsza Polityka jakości stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów. Została zakomunikowana przez Kierownictwo: jest znana, wdrażana i respektowana przez wszystkich pracowników Novum S.A.

Aktualności

Zmiany w roamingu od 1 stycznia 2018 dla ofert abonamentowych
Novum S.A. informuje, że z dniem 1 stycznia 2018 r. następuje zmiana stawek za korzystanie z usług telekomunikacyjnych w roamingu międzynarodowym na terytorium Unii Europejskiej oraz Islandii, Liechtensteinu i Norwegii (dalej „Terytorium UE”) na zasadach ... Czytaj dalej

Aktualności

Regulamin promocji e-faktura
Usługa wchodzi w życie od 1 września 2017 r. i pozwoli Wam zaoszczędzić czas, zmniejszyć rachunki oraz wpłynie na ochronę przyrody. W podziękowaniu za Waszą proekologiczną świadomość otrzymacie od nas comiesięczny RABAT. Szczegóły promocji w poniższym ... Czytaj dalej