Jesteś tutaj: Klient indywidualny > Polityka Jakości

Polityka Jakości


Celem działania Novum S.A. jest pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań gospodarstw domowych w zakresie usług niezbędnych do ich funkcjonowania. Naszą misją jest:

 „Świadczenie wysokiej jakości usług po konkurencyjnej cenie przy zachowaniu najwyższych standardów w zakresie obsługi Klientów.”

 

Naszą ideą jest zasada ciągłego doskonalenia wszystkich czynników organizacji mających wpływ na ostateczną jakość oferowanych przez nas usług. Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością pozwoli uzyskać zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów a także wpłynie na rozwój i zdobycie mocnej pozycji na rynku.

W zakresie sprzedaży usług dokładamy wszelkich starań aby zapewnić:

  • Konkurencyjne ceny usług.
  • Przeprowadzenie profesjonalnego i rzetelnego procesu sprzedaży usług.

W zakresie świadczenia usług dążymy do zapewnienia:

  • Sprawnej aktywacji usług dla nowych Klientów.
  • Profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klientów.

Osiągnięcie powyższych celów realizujemy przez:

  • Oferowanie usług o wysokiej jakości ze szczególnych uwzględnieniem terminowości, dokładności, rzetelności oraz profesjonalizmu.
  • Stałe podnoszenia jakości świadczonych usług.
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów i monitorowanie ich zadowolenia.
  • Indywidualne podejście do każdego Klienta.
  • Zwiększanie skuteczności i efektywności procesów zapewniających doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Zaangażowanie wszystkich pracowników  Novum S.A. w zarządzanie jakością.

Zapewnienie realizacji i rozwoju procesów jakościowych jest najważniejszym zadaniem pracowników Novum S.A. Niniejsza Polityka jakości stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów. Została zakomunikowana przez Kierownictwo: jest znana, wdrażana i respektowana przez wszystkich pracowników Novum S.A.

Aktualności

Informacja dla abonentów usług telekomunikacyjnych
Szanowni Państwo, Novum S.A. informuje, że z dniem 12 września 2018 r. wchodzi w życie zmiana: Regulaminu świadczenia Usług t-novum oraz t-novum hendy Regulaminu świadczenia Usług TeleNOVUM, obowiązującego od 25 grudnia 2014 r. Regulaminu św... Czytaj dalej

Aktualności

Zmiany w zasadach ochrony danych osobowych klientów NOVUM S.A.
W związku z rozpoczęciem stosowania w dniu 25.05.2018 r. na obszarze całej Unii Europejskiej Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (2016/679) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie przetwarzania i ochrony danych osobowych osób fizycznych oraz w sprawie ... Czytaj dalej